onsdag 27 april 2011

Blogga.

Här kommer jag blogga om vad som händer och mina tankar, alls som snurrar i mitt lilla huvud ang en ev flytt. Blir det ingen flytt ja då tas bloggen bort, blir det flytt så blir bloggen kvar. Men då blir det en mer familjeblogg, bloggen blir för våra vänner, syskon och föräldrar. Så att alla som vill kan följa vår vardag, tror det uppskattas.

En person kommer att få veta om denna blogg nu och det är min allra bästa vän, my sis. Den person jag alltid kan lita på och som alltid finns för mig. Sen om det blir flytt, ja då får såklart alla veta.

Men lite kort så väntar vi just nu på besked om min man får ett jobb eller inte, jobbet är antingen i Singapore eller i Shanghai. Blir det av så hoppas vi lite mer på Singapore då det skulle passa oss bättre, men vi får se. Det är både spännande och jobbigt då man vill veta vad som händer, det är ju inte direkt någon liten grej. Svårt att inte låta bli att tänka på hur det skulle bli, vilken otrolig möjlighet för våra barn osv. Samtidigt som man försöker hålla tillbaka för att inte bli för besviken om det inte blir, försöker styra det så gott det går.

Så då har jag invigit denna blogg lite kort, kul och jag hoppas att den får vara kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar