måndag 4 juni 2012

Cable car.




Jag och barnen har varit och åkt Cable car till Mt Faber, tänkte att vi skulle gå runt lite och ta kort, men det var lite för varmt för det så vi ska åka tidigare en annan dag. Men värmen var nog inte det största problemet utan att Angry Birds kommit och tagit över, dom var överallt och barnen speciellt Oscar var överlycklig så vi tog oss knappt ut för att ta kort och gå runt. Har lovat att dom ska få handla lite där nästa gång, dom skulle ha detta resten av året. Jag tyckte mest att det var lite småjobbigt, speciellt när dom började spela musik när vi åkte över. Barnen var dock helt tysta för dom satt och tittade på allt och även filmerna som visades när vi åkte, vi får nog ta med Jerker så han också får åka och njuta.

Gosedjur i hytten.



Olika hyttar.







Även inredningen var av Angry Birds och så hade dom en egen film som handlade om att grisarna tog Cable car mot Mt Faber men blir såklart stoppade.

Nu har barnen sommarlov! skulle ha skrivit om det och sätta in bilder när dom gick till bussen osv, sista dagen i skolan. Men jag når inte bilderna, provade att kopiera över dom till minneskortet då jag skulle sätta in dom i nya datorn... gick inte alls och när jag skulle föra över dom till gamla datorn istället hittade jag inte bilderna. Det är väl bara en liten inställning, men man ska ju hitta den också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar