måndag 27 juni 2011

Sjuk?

Har inte tid med detta! igår när vi kom hem från småland och jag slappnade av så börja jag känna i halsen, skulle ha tränat på gymmet imorse men jag har ont när jag sväljer. Har verkligen inte tid med att vara sjuk nu, resa bokad upp till Luleå och där vill jag inte vara sjuk. Har inte tid!!

Det har varit full fart nu sen Vätternrundan, vi har varit i Vimmerby, Hultsfred och Malmö. Jätteroligt var det, speciellt att få åka ner till Malmö och hälsa på barnens faster. Har inte varit dit och sett hur hon bor, vi ses sällan då hon bor så långt bort. Denna vecka är det full fart till fredag, då åker jag och barnen till Luleå och är där till den 12/7. Veckan börjar med engelska lektion två gånger, ett pass innan lunch och ett efter. Får se hur det går med dubbelpass, hoppas det går och att barnen inte blir för trötta.

Tränar ABC

Vi har så lite ledig tid kvar, jag och barnen åker till Luleå, sen är det semester i Idre och efter det är O-ringen. Känner mig lite stressad över tiden kan jag erkänna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar