fredag 10 juni 2011

Massor har hänt!

Det har verkligen varit full fart sen vi kom hem från Singapore, har inte hunnit skriva men nu börjar det lugna ner sig lite - har fortfarande massor att göra och så har barnen sommarlov nu.

Men resan till Singapore var underbar, varmt men underbar. Jättefina lägenheter/områden och vi har nu valt ut tre områden som vi är intresserade av, Jerker ska dit nu V27 för jobb och ska då samtidigt fixa lägenhet. Jag passar på att åka upp till Luleå med barnen, blir där 1-1½ vecka skulle jag tro. Beror hur allt ser ut här, men en resa upp blir det. Vi har haft en hel del pappersarbete och utrensning i huset, ansökan till skolan var massor med papper att fylla i! men nu är barnen antagna till en skola.

http://www.iss.edu.sg/

Jag tror det blir jättebra, gillade skolan.

Jag har nu slutat jobba helt och är hemma, just nu är det engelska och få Oscar att känna sig helt trygg på cykeln och klarar av att bromsa. Det är mycket svårare att lära sig det i Singapore, inte samma utrymmen som här. Igår var mäklaren här så nu är även det i rullning, känns bra och vi hoppas såklart på budgivning. Det är mycket som händer nu för oss, stressigt men roligt. Tänker att i Luleå kan jag ta igen mig, innan dess är det bara att köra på. Och nu är det dags för middag och sen blir det Biltema och en ny cykel till Oscar, belöningen när man börjat bli duktig på att cykla. Nu har han Linns gamla som dessutom är lite för stor för honnom, men snart har han en som passar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar