tisdag 23 augusti 2011

Tennis och frissan.

Vi försöker spela tennis varje helg och barnen tycker att det är riktigt roligt, jag själv längtar tills mina grejer kommer så jag kan komma igång också. Nu har vi köpt ett stort rack i väntan på mina, blir lite lustigt då jag och Jerker spelar för då får han låna ett av barnens. Men det är verkligen roligt, jag hoppas på att hitta någon att spela med 1-2 ggr i veckan. Många som spelar här, vet inte på vilken nivå än och det verkar vara väldigt blandat.

Oscar.

Roligt är det!

Linn har börjat träna att springa efter bollen.

Såhär glad blir man när man träffar pappa.

Första gången vi var inn på Toy´s r us såg vi att man kunde bli klippt där, så det provade vi i fredags. Var jättebra, dom såg på film medans dom blev klippta. Efter fick dom lite godis och stickers, blir att gå dit fler gånger.

Vid ingången var frisören.

Oscar klar och fullt med godis i munnen.

Linn blir klippt.

Två glada och nyklippta barn.

Sen får jag inte glömma och berätta för er att  nu har Linn tappat sin andra framtand och tandfén hittade hit igen, det var viktigt att jag skulle skriva om det. Vi tog även en bild för att visa.

"Tandlöse"


1 kommentar:

  1. Ozzie ser ut att ha swingen iaf.. Mammas pojke ;-)
    Sis

    SvaraRadera