söndag 15 januari 2012

Lördagsbus.

Igår var det lördag och barnen skulle få gå och handla lite för sina pengar om dom ville, dom får veckopeng och sen en gång i månaden får dom gå och handla om dom vill något. Sitt godis får dom också betala själva så igår var det en stor dag för dom, leksak, godis, film och Tacos. Leksaken dom köpte var en pistol som sköt pilar, Linn tog en som var lite för svår så jag åkte tillbaka och köpte en likadan som Oscar hade för den var enkel. Så självklart skulle Jerker då vara med och leka, jag var också tvungen att prova då det är kul. Men man får inte skjuta på varandra har vi sagt, men Jerker kan ha lite svårt med det ibland. Barnen lekte väldigt länge, och även idag. Idag målade barnen en bild som dom tejpade upp på väggen och skulle pricka, vi sa att det var pappa...

Alla mina tre barn..

Gäller att sikta ordentligt.

Först siktade vi på en kartong.

Sen kom "pappa" upp på väggen.

Så just nu kan det vara lite farligt i lägenheten, men oj vad roligt det är!

Har idag kört Jerker till flygplatsen, han landar nog snart i Bangkok. Vi vet inte riktigt vad som händer imorgon, om det opereras då eller på tisdag. Han läggs iallafall in imorgon bitti och då vet han mer, hoppas han kan skicka iväg ett sms till mig så jag vet mer. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar