tisdag 10 maj 2011

Full fart.

Mycket att göra hela tiden nu, det städas och rensas. Försöker göra bort ganska mycket på förmiddagen då barnen är på skola/dagis, för när dom kommer hem så vill jag ju såklart vara med dom. Nu verkar det som att sommaren har kommit och det är varmt och soligt, en bit kvar till vädret i Singapore som har en bit över 30 grader nu på dagarna. Det är inte så kul att hålla på då inne i huset när det är fint väder, så även fast vi har massor att göra så försöker vi att vara ute lite.

Passen gick bra, barnen fick skriva själva på sina och det tyckte dom var jätteroligt. Dom borde komma på torsdag men mitt kommer en dag efter, han som gjorde passen kom ihåg att bocka i alla förutom mitt att dom skulle till Sandviken. Dom verkar ha lite att göra så nu kan man hämta ut sina pass i Sandviken, skönt att slippa åka hela vägen in Gävle.

Blev lite halvknäpp nu för någon dag sedan över allt som händer och kännde att jag inte riktigt hade koll, har en ganska liten och smidig kalender och där ryms det inte!! så igår gick jag och köpte en ny som är större. Gillar egentligen inte riktigt den storleken men bara att vänja sig, så den lilla är mer för träning nu och så är den stora min huvudkalender.

Idag blir det en del körningar till soptippen, tror jag... beror på hur mycket Oscar orkar. Han är ledig men småslö och hostig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar