onsdag 4 maj 2011

Jaaaaaaaaaaaa!

Vi fick reda i måndags att gubben fick jobbet, så vi kommer att flytta till singapore. Fort kommer det att gå, skolstart där är 15 augusti och då vill vi vara på plats. Kommer att åka dit snart för att kolla på skola och boende, när vi åker dit kommer barnen att vara hos sin farmor och farfar. Så vi kan fokusera på att åka runt och titta, blir enklare utan barnen. Det är så spännande så det är inte klokt! dock stressigt just nu pga allt som måste göras. Har nu berättat till alla nära oss, föräldrar, syskon och några vänner. Kommer att berätta för alla andra då det blivit officiellt, tror det skulle ske nästa vecka på fredag då det var nåt stort vårmöte.





Idag blir trappen klar, äntligen! bild kommer sen. När den är klar ska jag ge mig på källaren, där har jag en del att göra. Det ska städas och rensas, det ligger mycket där som ska säljas osv. Nu ska jag iväg och köpa en liten pensel, undra hur många jag haft? det är nog en del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar