måndag 2 maj 2011

Ny vecka.

Jaha då var det redan en ny vecka.

Är väldigt rastlös och är lite virrig, denna vecka ska vi få besked. Kan bli idag, imorgon eller senare.... Det jag vet är att dom ska ha tagit beslut nu, och därav mina känslor idag gissar jag. Jag vill veta, jobbigt att gå runt såhär hela dagarna! Denna vecka kommer jag att vara mycket själv på kvällarna då gubben har middagar med jobbet varje kväll, kanske att han kan komma undan någon eller kommma hem någolunda tidigt. Nu är barnen på dagis och skola, så jag passar på att jobba så mycket jag kan här hemma. Idag blir det att måla trappstegen, ska bli spännande och se resultatet.

Trappen idag.

Nä ska börja tejpa lite så jag kan måla, då får jag även annat att tänka på. Just nu är jag så nervös, sist jag var såhär nervös var när jag höll på med tennis och hade match. Semi och final då kunde jag känna såhär, då var det inte många som kunde prata med mig innan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar