måndag 16 maj 2011

Tider bara flyger fram!

Jisses vad snabbt tiden går, hänger inte riktigt med känner jag. Allt är i princip klart men inte officiellt än vilket vi tycker är jobbigt för vi kan inte göra så mycket innan det, kan inte ta hit en mäklare och sätta ut huset till salu osv. Men en sak som iallafall är gjort är att vi bokat en resa dit för att kolla ut boende och skola, det måste göras innan juni för sen är det ju sommarlov och då blir det svårt att titta på skola. Vi åker nu på lördag och är borta till fredag veckan efter, 21maj-27maj.

Det ska bli kul och spännande, samtidigt är jag lite nervös för vi kommer förmodligen att träffa några av Jerkers kollegor. Vi var igår ut till Valbo och handlade lite kläder som jag kan ha där, jag kommer att behöva tänka på mer hur jag klär mig osv då många av dom vi träffar hör till den övre medelklassen eller hur man nu ska säga. Det blir iallafall inte alls som här, tycker det är spännande och ska bli kul. Samtidigt som jag blir nervös då jag vill göra ett bra intryck, men jag ska räkna med att det blir en del middagar med andra på kvällarna. Vi ska försöka ha någon dag där för oss själva, det kan behövas då det kommer att vara mycket att fundera på och ta in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar