onsdag 29 februari 2012

Sjuk liten tjej.

Igår kom Linn hem från skolan och såg lite sliten ut, väldigt trött, varm och hostade till lite ibland. Tog tempen och hon hade 39.7, inte så konstigt att hon var så pass slö! Så idag har hon varit hemma med mig och kommer att vara hemma imorgon också, på fredag är dom lediga från skolan. Hon var ganska pigg under dagen men nu på kvällen har febern smygit sig tillbaka till över 39, så hon satt bara och petade i middagen. Nu myser dom framför tv:n med chips och nån chokladkaka, Oscars försvann fort men Linn petar mest även fast det är chips men känner jag henne rätt så kommer hon igång snart. Oscar är än frisk, han hostar till ibland men är feberfi och pigg. Snart är det dags för honom att lägga sig, Linn får vara uppe så länge hon vill, så hon är ordentligt trött när hon lägger sig. Det är bra att dom gör bort detta nu för snart är det lov och då kommer farmor och farfar, vi längtar så mycket tills dom kommer.

Hon ser inte så katig ut.

Mys med filtarna och gotta.

Nu är det bara att hålla tummarna på att jag klarar mig, känner mig just nu ok. Vore skönt och bra om vi alla var ok och friska tills Jerker kommer tillbaka på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar