fredag 18 november 2011

Legobygget.

Har ju glömt att visa Legobygget, Oscar var så laddad och ville göra det direkt med Jerker. Men Jerker var lite för trött för det och sa att dom skulle göra det på söndagen, Oscar ville inte vänta men fick göra det ändå men han frågade många gånger till under lördagen om dom kunde bygga. På söndagsmorgonen 06:30 blir jag väckt av Oscar som står och pekar på mig, när jag frågar vad han vill så säger han - Kan vi bygga nu? Nä tyckte jag och sa att han fick gå och se på tv till Jerker vaknade, det är ju dom som ska bygga men han vågade nog inte väcka Jerker. Man ska inte väcka en björn som sover.

Linn ville också vara med.

Gäller att hitta rätt bitar.

Hög koncentration.

Linn letar en bit.

Ser det ut som på bilden?

Det tog ett tag för dom att bygga och det tyckte jag var skönt, då fick jag städa och fixa lite i lugn och ro. Blir en del skräp av alla presenter och så är det en del tvätt som bör göras när Jerker varit iväg, men nu gick det snabbt då jag inte hade två busungar efter mig. Båda barnen tyckte det var roligt, men mest Oscar. Får se om tomten kommer med lite Lego i år.

Resultatet.


En väldigt nöjd kille.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar