lördag 5 november 2011

Lugn vecka.

Det har verkligen varit en lugn vecka, Linn har varit hemma från skolan hela veckan då hon är förkyld. Det är mycket bättre nu och mer fart på henne, tur det för igår var det kalas. Tog lite bilder men det får vänta då lilla datorn vägrar starta internet, så jag bloggar nu på iPaden så får jag se sen men ett inlägg om kalaset ska komma hoppas jag.

Idag hade vi lite planer då Jerker skulle komma hem, men han blir kvar i Sverige en vecka till. Var inga stora grejer då Linn inte är helt frisk men en myskväll innan han skulle vidare till Kina, självklart ska vi ha myskväll ändå och det blir tacos och lite annat gotta. Vi ska åka in till Vivo nu och göra bort allt, sen kommer det massvis med folk dit. Vi ska nog gå dit då det är enklare men jag är lite osäker på vädret, hela denna vecka har det regnat rejält varje eftermiddag och lite på dagen. Men nu ska jag göra mig klar då det är två som vill iväg nu och handla på Toysrus, blir att handla en till present då det är kalas igen på måndag. På lördagar hinner man oftast inte mer än vakna så frågar barnen om vi kan åka till Toysrus, höjdpunkten på lördagar och sen kommer godiset.

Blir även Skype med Vimmerby och Luleå idag, blir kul. Storebror är dessutom och hälsar på i Luleå, annars skulle det vara Vimmerby, Luleå och Stockholm. Ska kolla om Jerkers syster vill Skypa och så har vi kusiner i Hultsfred och Luleå, full fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar