torsdag 17 november 2011

Oscars utflykt och klassrum..

Oscar och hans klass var på utflykt till Vivo för att titta på båtar och rörelse, när det är utflykt brukar lärarna bjuda med föräldrar så dom får lite hjälp. Jag tycker det är kanon för då får man se lite vad dom gör, nu var det då till Vivo så för Oscar var nog tunnelbanan dit roligast. Vi har ju varit en hel del till Vivo så han har sett allt, så han blev less ganska fort.

Grabbarna spanar efter båtar.


Lunch åt vi där.



Spännande och se båten komma in.


Märkning om nån kommer bort.

Jag åkte med dom tillbaka till skolan då jag inte hade något planerat efter, och sen tunnelbanan hem. Passade på och tog lite kort i Oscars klassrum, alltid något nytt när man är där. Men så får ni också se lite hur deras klassrum ser ut, men det märks att Oscar trivs. Började direkt att leka och struntade helt i mig, han och grabbarna började leka med bilar. Ingen större överaskning och Ms Pana sa att dom kan sitta hela dagen om dom får och leka med varandra, kul även att få höra hur hans engelska är. Här är lite bilder.









Nu blir det myskväll för mig, gubben skulle inte ha något idag men det slutade med jobbmiddag. Personen han skulle ut med var även hit till lägenheten en sväng, lite irriterande för han skulle inte ut igår heller men det är ju bara att gissa hur det slutade. Så ikväll blir det myskväll med lite vin, även fast det bara är torsdag.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar