lördag 17 mars 2012

Inte skvallra..

Hmmmm storebror kan ha haft rätt om datorn, har storstädat den m.m och den verkar bättre och piggare. Men det är inget vi behöver säga högt då jag tyckte att nääää så är det nog inte, gör ju knappt något på den osv. Men han kan nog ha rätt denna gång, det är tur att man har en storebror som kan mycket om datorer och som inte bara pratar grekiska med en - han nämde dock Defragmentera och jag har ingen aning om vad det är, sen att jag lagt in för mycket skit och det förstår jag. Tyckte bara att det inte stämde då vi använder iPads hela tiden, men som sagt nu kanske han hade rätt ändå. Annars får han bli kompis med min dator när vi är i Luleå och fixa till den, har haft stora problem med att blogga under veckan men nu verkar det gå bra.. Fortsätter den att strula kommer jag kasta den på honom när vi ses.

ISS Fun Fair blev jättebra, fanns massor av lekar och annat att göra. Massor med bakverk, böcker, leksaker m.m att köpa. Det var roligt med väldigt varmt, så det gick åt mycket vatten den dagen. I onsdags fick jag ett mejl av skolan där det stod att Fun Fair hade dragit in 13.735 dollar och det var ju jättemycket, fick även mejl av lärarna där det stod vad klasserna hade valt att skänka pengarna till.

Biltvätt.

Här stod vi och sålde.

Dessa gick åt snabbt.

Några äldre elever sjöng.

Hoppborgen var populär.

Vatten och fika.

Detta var den stora händelsen denna vecka, nu har barnen vårlov i 2 veckor. Idag kommer dessutom farmor och farfar hit, tyvärr måste Jerker åka till Sverige idag men det är inget att göra åt. Men lite lustigt är det att dom kommer hit och så åker han till Sverige, men dom hinner ses lite nästa vecka. Vi får se vad vi ska hitta på, blir nog en del bus i poolen tror jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar