måndag 31 oktober 2011

Skitdator!!

Vår andra dator håller på att ge upp, provar att blogga med iPaden. Men det blir lite tunt med bilder nu, försöker ta lite mer med mobilen då blir det iallafall bilder men lite mindre och sämre. Fortsätter det såhär får vi nog skaffa en ny, har laddat ner allt viktigt till vår bärbara hårddisk. Är sådär lagomt glad på datorn just nu, den svarta dog för några veckor sedan så den lilla är den enda vi har förutom iPaden. Dom funkar jättebra men inte när man ska blogga och lägga upp bilder, då blev det bara fel.

Igår åkte Jerker till Sverige och är där till lördag, sen på söndag åker han till Kina och är där till onsdag om jag minns rätt. Nu var det ett tag sedan han var iväg så det var lite för tyst här igår väll efter att vi kört hon om till flygplatsen, somnade först efter 02 då det var så tyst vilket var sådär när klockan ringde 06:15. Men jag piggnade till under morgonpromenaden, får se ur pigg jag är ikväll.

Sitter och väntar på regnet nu, det åskar en hel del...blixtrar massor! skulle lägga upp en bild på himlen men det gick inte, och bara för att jag skrev att jag väntade på regnet så öser det ner just nu och när det regnar här så regnar det. Tråkigt för Linn och Oscar kommer hem om en timme, verkar som att det får bli en mysig dag inne.

Nu efter 25min har lilla datorn startat så här kommer en bild, ni kanske förstår min misstanke om regn som jag hade.

 Vädret ändras snabbt här, grymt snabbt. Från molnfritt till detta på några minuter.


1 kommentar:

  1. Ja det får inte se ut sådär när jag kommer! ;)

    SvaraRadera