söndag 23 oktober 2011

Tennis och cykelvurpa.

Tennisen gick bra igår, vi brukar boka 2 timmar så alla kan spela. Först spelar barnen och sen får dom ha en paus och äta något, när dom vilar spelar jag och Jerker. Efter tennisen springer dom sin bana med antingen mig eller Jerker, det är en bana runt här med olika stationer som man kan träna på.

Oscar redo.
                                                                             
                                                           Linn redo.

Tennisen går bättre och bättre för barnen och dom tycker det är kul, extra roligt är det och försöka pricka mig eller Jerker. Dom gillar att försöka göra tricks, så när det är dags att samla ihop bollarna gör dom tricks istället och jag och Jerker samlar bollar.





Idag har det varit en ganska lugn dag, barnen var iväg med Jerker och cyklade på Marinan och jag passade på att städa här hemma. Allt gick bra och det var jätteroligt tills Oscar vurpade, och efter det ville han inte cykla mer vilket man förstår. Skrapade sig lite på armen och fick en smäll under vänster ögat, syns redan så han lär vara blå imorgon.

Tuffa killen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar